thereseilondon

Veckans schema: vecka 32

Kategori: Allmänt

Så, veckan har redan börjat, utlovade uppdateringar har det inte blivit mycket av, men såhär ser planerna för den närmsta framtiden ut i alla fall.

Onsdag 8/8: Ledig
Torsdag 9/8: Ledig
Fredag 10/9: Ledig
Lördag 11/8: Ledig
Söndag 12/8 Jobbar

Först ska jag vila upp mig efter denna femdagars-pärs. Fem dagars jobb låter kanske itne så mycket för de flesta, det är ju normal arbetsvecka, men prova att jobba 12 timmar fem dagar i sträck med jour under den "lediga" tiden. Dessutom har vi haft besök utav barn och barnbarn till dem jag jobbar åt vilket är roligt men innebär extra mycket jobb. Men nu är det över, åtminstone för denna gång :)

När/om jag lyckas vila upp mig innan det är dags att börja jobba igen så ska jag försöka njuta lite av london nu under os. Ska införskaffa lite bra-att-ha grejjer också. Jag har hört att det ska finnas ett clasohlsons här nånstans...

Kram till er alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: