thereseilondon

Proms och Paris

Kategori: Allmänt

I lördags var jag på last night of the proms, har massor jag skulle vilja berätta om det men hinner inte just nu för imorgon åker jag till Paris!

Känner mig nästan lite skakig i kroppen just nu för det är så mycket att tänka på. Jag håller på och packar, ska bara vara där några få dagar så jag försöker att inte dra med mig så mycket. Är livrädd att glömma något viktigt, men försöker hålla mig lugn. Borde börja försöka varva ner, jag försöker redan men det är svårt när man inte är klar än. Jag måste åka tidigt imorgon bitti så jag behöver verkligen försöka somna tidigt. Hur ska det gå?

Jag kommer hem igen på måndag så förhoppningsvis blir det en rejäl uppdatering i början av nästa vecka:)
Kram till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: