thereseilondon

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Så, nu har jag  varit ledig några dagar. Jag vet att jag lovade lite bilder sist jag skrev men det har inte blivit några och det  blir inga ikväll heller. Torsdag- Fredag hade jag inte så mycket för mig, efter två intensiva dagar var jag rätt så slut så jag tog det lungt och stannade hemma mest. På Fredag kväll lyckades jag till sist i alla fall dra mig ut på en till prom, denna gång var det Beethovens första och andra symfoni de spelade.

Idag har jag träffat några svenska au-pairer som också bor och jobbar här i london. Vi köpte lite mat och sedan satte vi oss vid primrose hill där man kan se ut över centrala london. Det var riktigt härligt, och london verkade plötsligt mindre än vad det var förut. Det har faktiskt på många sätt blivit mindre och mer överskådligt än de första dagarna efter att jag kommit hit. Men självklart är det ändå ganska stort. Imorgon jobbar jag igen och sen börjar en ny vecka som ser ut att bli ganska intensiv.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: