thereseilondon

Catching up...

Kategori: Allmänt

Nu har det gått några dagar och det är väl dags för en ltien uppdatering. Jag har mest jobbat hittills, gått intro och känner att jag äntligen börjar komma in i allting. Det är en del som känns nervöst än så länge, vi får se hur det går på tisdag som är min första egna dag.

Igår var jag ledig, då åkte jag in till centrum, till Oxford Street och shoppade lite. Det blev lite baskläder på Primark, superbilligt ställe. Imorgon är jag ledig igen och då blir det nog en tur till en grannstad till east finchley där jag bor. Där ska det finnas en konstnärsbutik och en pappershandel, så då kan jag få tag på lite material. :)

Lite hemlängtan har smugit sig på mig emellanåt såklart, men mestadels har det gått bra. Jag tror att det kan bli riktigt bra det här :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: