thereseilondon

Veckans schema: vecka 28

Kategori: Allmänt

Jag tänkte att det vore bra att varje vecka lägga upp schemat för de kommande dagarna så att ni vet när jag mest troligen kan nås och sådär. De dagar jag jobbar sitter jag ändå oftast vid datorn under min lediga tid på kvällen, mellan sju och tio ungefär ( engelsk tid, 20 till 23 i sv alltså).

Den kommande veckan ser ut såhär:

Måndag 9/7:    Jobb
Tisdag 10/7:    Jobb
Onsdag 11/7:   Ledig
Torsdag 12/7:  Ledig
Fredag 13/7:    Jobb
Lördag 14/7:    Jobb
Söndag 15/7:   Jobb
Måndag 16/7:   Jobb

Så då vet ni. Just nu har jag inga planer för mina lediga dagar, vi får väl se vad jag hittar på :)

Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Kanske vi kan prata något då på torsdag vi får höras på facebook Kram

    2012-07-08 | 15:46:03

Kommentera inlägget här: