thereseilondon

Veckans schema: vecka 29

Kategori: Allmänt

Jahapp, då har mina två första veckor snart gått, bara 50 kvar ;)

Schemat för den närmsta veckan ser ut såhär:

Måndag 16/7:    Jobbar
Tisdag 17/7:      Ledig
Onsdag 18/7:     Ledig
Torsdag 19/7:    Ledig
Fredag: 20/7:     Ledig
Lördag 21/7:      Ledig
Söndag 22/7:     Jobbar

En ganska trevlig vecka med andra ord. Under tisdag förmiddag har jag lite ärenden inplanerat, annars har jag faktiskt inget fast bestämt. Det blir nog en del shoppat,  nåt museum samt teater/musik/bio någon gång.  Jag ska försöka uppleva så mycket av london som möjligt under dessa dagar. :D Har ni några tips på vad jag kan hitta på?

 Kram!

Kommentarer

  • henrik säger:

    engelska knalen tower brigt vet inte mkt det kostar men det ska du se om du kan kram

    2012-07-17 | 23:44:39
  • Pelle säger:

    Tate Gallery, finns visst fyra stycken i England vara v två i London tror jag. Googla på Tate Gallery så finns det en sida med länkar till alla fyra.Kan du ju kolla vad som verkar intressantast.

    2012-07-18 | 21:09:29

Kommentera inlägget här: